Ein iPad kan nyttast på to måtar for ein lærar; i læring og for
læring:
1. Læraren kan nytte brett saman med
elevar i undervisninga i staden for ein PC, og kan dermed nytte seg av lett
tilgjengelege apps for å styrke læring, variere metodar og betre dokumentasjon
av læring. iPad vert eit læringsverktøy.
2. iPad kan også fungere som ein
reiskap både i planlegging-, gjennomføring- og evalueringsarbeid. Læraren vil
ha dobbel nytte av brettet. Uansett om elevane nyttar iPad eller ikkje. Det
fins mange gode apps som utvidar arbeidsflata og opnar nye dører i arbeidet til
ein lærar.
3. Som ein bonus vil kunnskap om
alternative digitale einingar gje læraren ei forståing av den teknologiske
kvardagen, og dei digitale einingane som elevane allereie sit med. Lærar vil dermed
kunne nytte seg av dette i pedagogiske metodar. Ein treng ikkje dele ut
nettbrett og iPods til elevar, viss dei allereie har det, og kan bruke det til
for eksempel smartbøker, film, podkast og liknande.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar